pátek 31. prosince 2010

10 nejvýznamnějších událostí roku 2010

Tak jako loňský rok se chci pustit do dvou seznamů mých Top 10, nejprve mých 10 nejvýznamnějších událostí roku, respektive akcí, kterých jsem se zúčastnil, přidávám k tomu bonus 5 nejzajímavějších míst, kde jsem v roce 2010 sloužil nebo měl příležitost k networkingu. Druhý seznam bude 10 nejlepších knih, které jsem četl.

1. Vánoce v Centrálu byly tentokrát ve větší pohodě a klidu než loni, přišlo 150 lidí, měli jsme skvělou atmosféru a já jsem byl extrémně pyšný na všechny Elemenťáky, kteří zvali jako diví své přátelé, sousedy, spolupracovníky i kolegy z práce.

2. První Willow Creek Global Leadership Summit, který jsme organizovali v listopadu v Elementu, byl velmi úspěšný, 200 účastníků z celé ČR i Slovenska chválilo atmosféru, organizaci a laskavý přístup dobrovolníků.

3. Výstava morčat v září, kterou zorganizovala Noemi Lisá, a díky níž vybrala 20,000 Kč na Mosambik, a další 2500 Kč na různé drobnější projekty, mi udělala velkou radost svou tvořivostí, a nakažlivou kreativitou, což dostalo Noemi až na stránky Života víry a představil jsem ji na Willow konferenci.

4. X-LARGE City Camp číslo 4 v červenci se skvělou atmosférou a zatím nejlepším hodnocením ze všech let.

5. Catalyst konference v Atlantě v říjnu, na kterou jsem se léta snažil dostat. 13,000 lidí a prudce inteligentní zábava a život měnící přednášky: co mohlo být lepší?

6. Drive konference v North Pointu v květnu, kterou jsem měl privilegium absolvovat s Radkem Ćmielem. North Point nikdy nezklame, inspiraci a strategické myšlení, které tam získávám, je pro mě nevyčerpatelným zdrojem.

7. All Access konference od skvělé organizace Association of Related Churches, která zakládá církve a pomáhá stávajícím. Jsem rád, že se ARC rozšířil pod názvem Advance Europe do Evropy, kde bude pomáhat zakladatelům církví, a že v tom Element bude hrát významnou roli, neboť jsem se v říjnu stal členem Lead Týmu.

8. U2 koncert ve Vídni, který jsem absolvoval s Radkem a Janou Ćmielovými.

9. EQUIP Forum v březnu, kde jsem se jako národní vedoucí pro Česko a Slovensko setkal s Johnem Maxwellem.

10. Několik možností sloužit a rozšiřovat síť spolupráce na těchto zajímavých místech:

a) Nové víno. V listopadu jsem byl jedním z hlavních řečníků na konferenci charismatické obnovy katolické církve na Slovensku. 450 nadšených mladých lidí, skvělé chvály a vřelé přijetí.

b) Bratislava City Church. Na Slovensku se cítím jako doma, protože podobně vřelého přijetí se mi dostalo v jedné z nejlepších středoevropských místních církví, Bratislava City Church. V neděli jsem kázal pro 400 lidí, v pondělí na mládeži pro dalších 300. Skvělá církev!

c) Konference KAM. V dubnu jsem byl pro změnu spolu s Pavlem Rausem pozvaný jako hlavní řečník na konferenci Křesťanské akademie mladých v Malenovicích. Tato organizace dělá neuvěřitelnou práci.

d) COTR Lubbock. V říjnu jsem byl poctěn možností kázat na třech víkendových setkáních Church on the Rock v Lubbocku, se kterou nás pojí letité přátelství a spolupráce. Ještě nadšenější jsem byl z možnosti vyučovat celý jejich tým vedoucích a na jejich biblické škole. Podobnými možnostmi kázat v neděli a vyučovat celé týmy vedoucích mě letos obdařily také New Covenant Church of Clyde a Shoreline Church v Southportu.

e) LifeChurch.tv. Návštěva LifeChurch patří k vrcholům roku. Skvělá církev, kde během naší návštěvy přišlo do církve ten víkend 33,000 lidí. Navíc, po osobním setkání s Craigem Groeschelem mohu říct, že opravdoví lídři jsou neuvěřitelně skromní.

Žádné komentáře:

Okomentovat